Crazy shit

Crazy shit hände idag!! Jag tänker gå igenom hela dagen så ni som pallar kan ju läsa igenom allt ^^
Dagen börjar med att jag vaknar efter 12 f*cking timmar (skrev väl det tidigare idag) jag åker med båten över älven och går med musik i öronen till skolan.
Skolan börjar med hemsk spanska, för att beskriva hur fruktansvärt hemsk min spanskalärare är så kan jag berätta att hon lät oss börja dagen med 1.5 timmars oförberett nationellt läsförståelse prov. Mitt i allt kommer en kille in (från C klassen) i sin förklaring berättar han att de har hittat ett lik i vattnet...
Där jag gick av båten!! Jag bah oh fuck! och började skaka och skit. Lite intressant att min klasskompis som gick av på samma båt som jag och gick HELT LUGN bakom mig hela vägen till skolan senare nämner att han också såg liket.
Lite besviken blir man i och för sig... Jag menar man hade ju velat se det även fast det var läskigt.
Spanska provet gick i alla fall helt ok. Resten av dagen var galet tråkig. Vi åt pizza till lunch förresten...
Lite besviken blev jag när jag såg att det inte fanns en enda bild på mig på julianna och ellens blogg så igga länken
:(
Jaja nu ska jag chilla tills kl 11 och sen blir det sova och ladda  upp inför polhemsprov kl 8.30 imorgon
CP bild på the girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0