Brevid Bella

Sitter här och väntar på att Filippa ska bli färdig att rida, lille men knasiga Trolle. Bredvid mig har jag Filippas hund Bella. Personligen tycker jag såna hundar är ganska fula men Bella är söt... Om man inte ser henne fram ifrån ;)
Jag träffade min spanska och engelska lärare som tydligen har häst här, lite synd eftersom jag inte riktigt gillar henne så mycket. Men jag ska ju ändå sluta rida på GFRK ^^
Jag satt men Mathilda hela dagen idag också, och pluggade. Jag blev riktigt stolt! Vi han klart med typ hela arbetet!!! Eller i alla fall den halvan jag och hon hade hand om ;)
Allmän tanke: jag hade vart as grym på att ha hund om jag hade haft en för jag tror jag skulle kunna träna den as bra. Därför vill jag ha en hund, inte för att jag gillar hundar (det gör jag typ inte) men för att visa att jag är bättre än andra på hundar. Haha hoppas jag aldrig får en hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0