uteritt

Idag har varit så sjukt skönt!! hehe jag har ju inte uppdaterat på så länge så jag kanske ska börja lite tidigare. Jag går nu alltså på polhems gymnasiumet i Göteborg. Det är sjukt kul och min klass e bäst men sååå mkt läxor å prov. Skulle gissa på minst 2 prov i veckan.
Men iaf. Catchy har kommit hem, och idag så red jag ut på henne. egentligen får jag inte galoppera på henne men idag så fattade hon galopp självmant i en backe och då finns det inte så mkt man kan göra ^^
Btw så har jag världens finaste och duktigaste häst och jobbade ordentligt i backarna idag, det var tillochmed två tjejer vid Clareberg som stannade upp när jag skrittade förbi och sa till varandra hur sjukt snygg catchy e :D
Emma har sålt sin häst conny nu också så ajg får se vad som händer, kaske man kan släpa med sig filippa till stallet iaf :D Det gjorde jag för ca 3 vackor sen då hon fotade när jag red barbacka på catchy :) Jag är förresten 16 år nu och känner mig sååå mkt större (skämt åsido) men aja, hästfotograf står inte på min header bara för skojs skull, här kommer ett gäng foton :)
Girls of the class (minus 2 pers)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0