It's FRIDAY!

Idag är det fredag och vem är inte glad över det?! jag är iaf överlycklig, denna veckan har nämligen varit HEMSK!!!
massa prov och skit, men inte nu längre ;) Så idag ska jag bara ta det lugnt, vara tråkig och äta chips och choklad. Men imorgon, då ni, då ska jag rida :) är det bra väder bär det av ut, troligtvis clarebergs rundan (iaf om jag får med mig ngn) annars kanske jag rider fjället rundan som är lite längre. Igår red jag också (tror inte att jag skrev ngt om det igår...) Jag tog med min filippa till stallet och hon fotade när jag red i ridhuset. Jag var galet nöjd och galopperade på catchy (vilket jag inte gjort på länge). Så rider jag ut så blir det nog en del galopp :)
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, jag kan iaf ladda upp en bild eller 2 från i vintras när jag och kompisar red ut :)
Jag och Catchy, galopp i skogen
Filippa och Catchy skritt på vägen

Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Din blogg är superfin! Hjälp mig att bestämma vilken häst jag ska ha på hoppträningen ikväll!? :)

2011-10-27 @ 11:55:17
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Madde

Härliga vinterbilder :)

2011-10-27 @ 21:04:44
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0