Wierdo dröm

Hej hej!
En sak som ni som inte känner min kanske borde veta är att jag ofta drömmer galet konstiga saker. Inatt var en sån natt då jag kom ihåg vad jag har drömt. Drömmen: Jag har 3 timmar på mig och jag måste skicka massa brev till min mammas barndoms vänner. (varför? det vet jag inte) sedan ska jag till stallet direkt efter det (sant) så klockan ringer (IRL) och jag börjar leta brev i drömmen. Klockan fortsätter att ringa (IRL) och jag blir bara mer och mer stressad i drömmen. Efter ett tag hittar jag alla typ 20 brev jag ska skriva på och då börjar arbetet, men då kommer ett litet problem, vad ska jag skriva? Precis då ringer mitt alarm och jag vaknar och börjar stressa upp mig över att jag inte har skickat brev till mammas kompisar, Sen kommer jag ju självklart på att jag inte alls måste skriva brev, så jag går upp och tar en dusch. Haha udda? Aja, jag kom faktiskt upp i tid idag *stolt* och tänkte åka till stallet kl 9 (om 45 min). Så nu ska jag snart gå och äta frukost, jag kanske tar med kameran till stallet också, så kan jag gå ut en sväng och fota, bara jag inte hästar ner alla mina kläder... Sen när jag kommer till skolan sen är det biologi och matte, intressant, speciellt eftersom båda ämnena är sjukt tråkiga! I biologin fattar jag INGENTING och i matten är det bara att jobba på med våra 4 pass i veckan. Jaja, jag tar och slänger upp en liten bild på catchy som en liten finnish. sååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0