Tja!

Hallo :) idag har jag varit i skolan och i stallet. (precis som igår) Jag hade 3 lektioner idag och alla var grymma :D
Första lektionen var idrott. Helt ok. Det var ganska kul eftersom vi spelade bollsporter men när det kom till fotboll så brilljerade självklart killarna och jag fick inte en enda pass.
Andra lektionen hade vi kemi. Stökiometri, man hör på namnet att det är svårt. Det går ut på att mäta hur mycket atomer och molekyler väger. Men idag fattade jag verkligen allt. Då blir man glad! och stolt ;)
Tredje lektionen hade vi svenska första timman eller nåt, var galet tråkig, vi typ pratade om ord... Sen resten av lektionen fick vi våra referat-prov som vi skrev för kanske någon månad sen. Gissa om jag blev glad när jag såg att jag hade fått ett A- (a/b) på mitt prov :D Inte nog med att det var bra resultat heller, det var det bästa i hela klassen!!! *iih!*
Jaja, jag åkte till Oppänge sen, skrittade ut på fina catchy i nån timme (hon har sträck ena bakbenet) och fixade hennes svans och mockade ur hennes box :) hon är så gullig den hästen! men hon töntade sig lite idag också. jag tror att hon har kommit på att hon kan låtsas bli skrämd för att få av mig från ryggen. med idag hände det två gånger och jag satt kvar ända tills hon gav sig och sen red vi vidare ;)
Jag ska se om jag kanske kan få med mig någon till stallet ngn dag för en photoshoot med mig och catchy :) det hade varit riktigt kul att få lite foton på oss två tillsammans <3
Okej kom på att jag har MASSA ovisade catchy bilder så jag slänger upp en liten bildbomb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0