Oliver= fatto

Hej hej :) idag va jag i skolan och i stallet (som vanligt)
Skolan va aaas soft, vi hade 2 lektioner och världens längsta lunch :) sen åkte jag till stallet.
Träffade Filippa, Emma och Alexandra. De skulle tydligen träffa ngn som hette petter, så jag hängde på och det blev ganska ocward när han kom till korsvägen. Sen åkte han med oss till stallet. Jag gick och red (oliver).
han var ovanligt seg idag och jag fick nästan slå ihjäl honom med spöt, vilket inte gör mig så glad :/ Men i slutet fick jag till det någorlunda och det slutade med att han var lösgjord iallafall :)
Sen hade petter fixat en kompis och de två larvade sig massa med filippa emma och alexandra. Visst jag kunde också ha börjat med de är 2 år yngre än mig. -.- Men aja. Jag åkte hem. duchade och här är jag nu. ska slänga upp nån hoppbild så att inte inlägget rankas som ett ad de döööötrista inläggen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0