Ny design

Yey! ny design på bloggen så då tänkte jag slänga in lite roliga inlägg direkt här. Kanske till och med kan skriva en photoshop guide eller nåt också :)
Sååååå min dag idag:
vaknar, stänger av alarmet, somnar om. Vaknar lite senare och kommer på att skolan redan har börjar och jag ligger och sover. Så jag somnar om för jag hinner ändå inte till första lektionen.
Jag vaknar, märker att jag gjort samma sak med den andra lektionen, så jag går upp, har huvudvärk, sätter på datorn, sjukskriver mig och sen sitter jag och surfar resten av dagen.
Dock så fick jag ganska mycket gjort idag, jag har gjort upp en månadsbudget eftersom jag ska köpa julklappar för denna månades barnbidrag och sen har jag ju fixar bloggen. *smiley face*
Såååå, sen har jag sökt runt på lite hästar på hastnet, jag hittade vääärldens finaste!
Paint sto. Hästar säljes
Denna snyggingen är ett sto på 10 år och jag är kär kan jag ju avslöja... Kostar dock 40 000 kr, om någon har pengarna och är givmild, skicka dem gärna till mig! Perfekta namnet också: Goodness what a horse
Haha hästen bara strålar ut snygghet *dräggel* men nu ska jag sluta prata om det.
Hmmm, intressanta saker att säga...
Jo! En tjej skrev till en tjej att det inte finns några fula hästar, hehe måste jag säga att jag inte håller med? Tycker att det finns GOTT om fula hästar här i världen. hehe, Jag skrev ett inlägg om detta i en grupp på Dayviews och det var måååånga som inte höll med där.
Jaja alla har sina egna åsikter, pesonligen känner jag att de som inte kritiserar är något konflikt rädda. Dock kanske jag har blivit över provocerande efter för många Magnus Betnér klipp på youtube (ni som inte har sett honom och inte blir förbannade över udda åsikter titta på hans klipp!)
Haha detta inlägget blev ju faktiskt ganska långt!  Hm, imorgon ska jag nog rida Catchy, jag måste bara prata med Monica eller Sofia. Hoppas hon mår bättre nu, så hon kan ridas som vanligt snart.
Drar till med en söööt bild på catchy så att inte den andra hästen får för mycket uppmärksamhet *blink*
Måste hata grimma lite där...
Jaja, kanske skriver mer ikväll eller imorgon,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0