Natti natti

Hej hej, länge sen senaste uppdateringen. Ska börja blogga oftare nu ^^ Jaja, hela höstlovet har gått nu och det har varit soooooft. Jag har ridit alla dagar och allt har bara flytit på.
Nu iaf så har jag massor av läxa och det måste göras, men så ska jag rida imorgon och jag har 2 lektioner mindre då också för min språklärare är bortrest eller nåt...
Jaja catchy mår hyfsat tror jag. De tror att hon har fått en sträckning i bak efter insidenten igår (hon stack ut på ett fält efter att jag försökte få henne förbi ett gäng kor medan hon brunstade) gick inte så bra :/ jaja jag ska försöka ställa allt till rätta. Såg film från stallet idag på Elins facebook för de har flyttat en ny ponny till stora hagen och då ser inte catchy ut att må dåligt iaf. Men på Tisdag blir det lååååång skritt-tur...
Vi hörs imorgon, ska se om jag kan tvinga en viss Filippa att fota på lektionen också *blink* I så fall blir det bilder och uppdatering :)
Lappina- Elins häst
Smell ya later
// Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0