Aktiv

Hej! Idag känner jag mig riktigt aktiv! Jag har gjort såååå mycket idag!
Jag har varit i skolan, varit i stallet, hunnit med massa på datan, lagat middag, gått på kemistöd i skolan. Ja, massa saker. Hoppas imorgon blir lika bra som idag, fast jag ska i och för sig inte rida imorgon....
Kollade också precis på GFRK:s jul aktiviteter... GFRK har blivit så tråkigt med åren, jag minns för ca 2 eller 3 år sedan då man fick hyra en häst i 1 timme om man betalade typ 200 kr, det hade varit kul. men icke!
ÅÅhnej, jag kom på att jag håller på att bli en sånt som gör massa "flumm inlägg" och det vet vi alla att det inte är kul att läsa. Men nu ska jag sluta med det *blink*
Funderar på att gå och ta ett klas oboy innan jag kommer på vad mer man kan hitta på ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0