heeelg!!!

Nu äntligen kan man slappna av... har avrit i skolan idag... gjorde inte så mkt ... fast axel ritade en wamphors på min hand och sen så gick hela klassen å bowlade på idrotten :D
jaja... nu ska jag te stallet... å se på när filippa rider ;) Ska bli sååå himla skeet kul å rida med filippa varje dag :D
så idag ska jag till stallet då... och imorron ska jag och filippa på långritt och sen ska jag vara betald barnvakt :D äntligen lite cash säger jag bara!! får lova ellen att hon får efter nästa vecka då ;) haha stackarn... jag bah men du får tillbaka å så från hon inget XD haha nä ska vara snäll :) <3 jaja vad är ett inlägg utan bilder :) kanske några från stallet då eller? eftersom jag ska dit :)
rip brisco
zenith
lord lionel
fel exponerad bild på baloo
Sockis dockis <3
Inter något något hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0