Galen vecka...

Denna veckan (som iof inte e slut) har varit sket kulig men lite hetsig också...
I måndags red jag härligaste sockan... måste bara säga att jag älskar den hästen :)
och i tisdags så va jag på oppänge med Jullis och Filippa å red, sedan kollade filippa på en travare hon kanske skulle bli medryttare på.
Sen på onsdagen va d nationella i NO och på kvällen åkte jag och Filippa till oppänge igen och testade å rida travaren som då heter Carrie. Nu har filippa bestämt sig för att bli medryttare och hon å jag ska rida ut tillsammans på lördag :D hihi
Men nu e jag hemma... hade ont i huvet så kännde att jag kunde göra skolarbetet hemma istället :) så d blir vel snart å sätta igäng eftersom jag inte har så ont längre. Föresten har jag typ inflamation i en sena på foten så d gör sket ont å gå :/ hoppas det går över snart... annars kanske jag rider ut barbackis på catchy :)
Jag och catchy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0