Veronica och viktoria

Här kommer mitt första innlägg på ett bra tag!
Jag kännde mig ganska rastlös här ute på landet så jag kom på att jag kunde ge mig på bloggdesignen lite ^^ vad tycks?
jaja... nu har jag änligen fått mina bilder tillbaka... dock inte alla än ^^ ska plocka över dem till min dator ikväll :)
Så nu kommer några bilder och sen får ni vänta tills ikväll för bilder på när veronica hoppar nya hästen tahita (valack) :) det blir roligt att se.
Dess ponnyer ska jag å fota imorron
Denna lilla skrutten går runt med ett stort hål mellan benen ^^
denna sötan hoppade jag igår <3
Sunny stackarn har ont i fötterna men vi ska trava lite ändå idag för d e så kul ^^ 
fina suprise gick hon mina kusiner förra sommaren :)
det var även hopptävling som vi var funktionärer på, jag tog säkert typ 2000 kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0