Skolan har börjat (bild bomb)

tjoho alla (alltså typ 2 pers)
Tänkte bara skriva att skolan nu har börjat. D e faktiskt jäkligt soft och klassen e as grym! Nu innan skolstarten har jag varit på Ridsport Ponny Cup och även tagit en uteritt på Lappina tillsammans med Filippa. Så varsågoda för här kommer lite häst  bildbomb :D
Fina ponnyn ST betar i hagen :)
2 sjukt söta små kattungar finns nu på Oppänge <3
Jag och Lappina
Jag och Lappina
Denna tyckte jag blev ganska cool
Lite ljus men jag gillar rörelsen
Mini lappina och stora lappina :D
Ridsport Ponny Cup
Så det var alla Ridsport Ponny Cup bilder. Nu tänkte jag avsluta med lite Ulrik :)
Denna video är på Ulrik Munther som jag har filmat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0