Evigheter

Shit! nu är det evigheter sen jag ja upp ett inlägg senast... men ja, vad ska jag skriva om? Kan skriva om inte intressanta och ointressanta saker som händer just nu i mitt liv..
  • Jag har kommit in preliminärt på Polhem via mina höstbetyg
  • En kompis till mig och Filippa (Emma) ska flytta till Oppänge med sin häst (imorgon)
  • Kanske lyckas få MVG i NO denna terminen
  • Har Påsklov
  • Kanske får föl på Oppänge denna veckan
  • Jag har blivit bestulen på min kamera
  • Köpte en ny plånbok i Torsdags
  • Catchy är (fortfarande) halt
  • Fixar sommarjobb på tjörn nu
  • Kanske åker till Valsäng en stund på lovet
  • Går fortfarande kvar i Måndags gruppen (eftersom GFRK suger)
eh ja... det var väl allt jag hade att komma med, tror jag... någon som är sugen på bilder? har en hel drös ovisade, d e fritt fram att önska en bild eller så :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Bara för jag e sådär lagom nyfiken så måste jag fråga vilken grupp vill du gå i då ist för den på måndager? Grattis till att du kom in på polhem :)

2011-04-17 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0