Till GFRK

Tja! Nu är jag på väg till GFRK (ska rida lektion) kul kul. Har by the way inte uppdaterat så mkt nu senaste dagen... Jag har så gaskat mycket att göra så läxorna kommer först i prioritering, eller nej näst förts, efter hästar. Jag skulle inte överleva om jag var tvungen att gå en veckan utan hästar. Men denna veckan kommer jag nog bara rida idag, kanske typ fredag eller lördag, men jag får se. Jag har i alla fall ett prov nu på fredag, ett på måndag, ett nästa onsdag och ett nästa fredag. Och diagnos i matten nu på torsdag. Gosh! How will I survive!? Men idag blir kul i alla fall, jag ska rida nu, antagligen oliver eller mon amie om jag inte har fel. Sen ska jag hem och plugga spanska och lite kemi. Imorgon är det idrott också... Men sen på svenskan slipper jag vara med, då kan jag göra svenska läxan vi hade pjuh! Jag måste börja planera bättre! Jaja, jag har inte särskiljt många bilder på min mobil, men kan se om jag inte kan hitta ngn fin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0