Jul shopping

Hej!
idag lyckade jag försova mig igen! Argh, det blir inga mer sena kvällar för mig säger jag bara.
När jag väl kom iväg tog jag i alla fall med mig Veiron (lillebror) Som fick sitta på biblioteket medans jag gick på den enda lektionen jag "hade" idag. Sen stack vi till stan i jakt på julklappar.
Efter ungefär 2 timmars handlande hade jag köpt:
  • Nåt krämpaket till Nora
  • En bok om drakar till Veiron
  • Stick pinnar till mamma
Veiron hade köpt:
  • Badbomber till Nora
  • Pennor och sudd till mig
Vi var väldigt nöjda med oss själva, och sen dess har jag suttit vid datorn och varit allmänt tjock. Just det, igår fick jag ett studentrabbat kort, riktigt kul! Jag ska nog kolla runt lite och se vad jag kan få. *blink*
Ikväll blir det fredags myyyys, och då får jag se vad jag hittar på, kanske kollar på en film eller nåt... Jag funderar förresten på att byta header igen, jag tyckte den såg lite fel ut... Jaja vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0