Horse show

Hallo!
Jag sitter jag i sängen och pluggar spanska och ser på Stockholm Horse Show på TV. Kul att det inte bara visas hoppning i TV utan lite show och lite dressyr! Snart kommer westergrenarna också! Dock är ju dressyr också väldigt kul att titta på. Igår var jag ju i stallet ja, red catchy, faktiskt, även fast monica sa till mig att ta henne från marken så fick jag sitta upp lite barbacka och rida lite "lektion" för monica, tydligen tar jag för mycket i catchy (engelsk-ridnings fasoner vettni) vilket resulterar i att hon är väldigt svår dagen efter. Men monica gick igenom några övningar som jag kunde göra så att jag slutade fokusera på huvudet.
Nu tittar jag på när Patrik Kittel rider, fin häst har han också, Toy Story dock verkar den lite nervig men det är nästar bara gulligt.
Hm... nu ska jag kolla vem som vinner och sen tar jag och kollar om jag kanske kan vara lite kreativ i photoshop :)
Jag slänger upp lite tävlingsbilder jag har tagit, dock orkar jag inte sträcka mig efter hårddisken så det får bli hoppbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0