Ångest

Hej hej! Ikväll har jag oändligt tråkigt, och Cathcy abstinens... Kolla bara på henne:
uuuuur gullig! Aaaaaa! jag blir helt galen! Jag känner i alla fall att jag har en stor hög av kreativitet som jag måste få ut, dock vet jag inte hur, jag har behov av en uppgift för att det ska funka. Jag är även något nervös (vet inte varför) för imorgon bitti... Frukost, hur kan man vara nervös innför frukost? Saken är den att jag HATAR att äta frukost i grupp. Det ska bara vara jag och kanske Lucia (min katt). Jag hade faktiskt tänkt att åka till stallet tidigt imorgon så att jag kommer hem innan det är bäck svart. Men det kommer innebära att jag kommer stöta ihop med mina mer mogonpigga familje medlemmar, ugh! Jag är nog den värsta morgon människan som finns.
By the way, här kommer en bild på min UR söta katt, Lucia:
aja det var nog allt... Men jag tar nog med kameran till stallet imorgon, får se om jag kanske kan få till lite fina bilder, och har jag tur kanske det kommer lite snö? :D

Kommentarer
Postat av: Elin Wåhlin

Fyfan va ja e avundsjuk på din häst.. den ör min dröm häst!



skäck med stoooor bläs!!

2011-12-19 @ 12:37:36
URL: http://fotografenElin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0