Två dagar!

Två dagar kvar nu! Jag är så lycklig att det är jul snart och speciellt lov.
Allting har varit så förvirrande. Massor av läxor, prov och bråk. Men idag var sista provet och bråken är över, hoppas jag.
Egentligen är det inte jag som bråkar, det är mina vänner. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig men bråket ligger mellan tre riktigt snälla tjejer. Dock har Filippa alltid gått före alla andra på stallet då jag är bäst vän med henne. Men jag kommer inte att vara dum mot Emma ifall hon börjar komma till stallet igen. Men jaja.
Imrogon ska jag rida i alla fall. det blir kul men svårt eftersom Catchy har blivit knepigare. Men det löser sig förhoppningsvis. Förresten har vi inte alls jobbiga lektioner imorgon och sen på fredag är det bara skolavslutning och sen får vi gå hem.
Jag och Mathilda ska förresten göra en musikvideo imorgon till love the way you lie. det kommer bli AWESOME! Så nu måste jag tanka ur kameran, kanske har jag några ovisade foton på den....
Här är en riktigt kass blid på när jag tömkörde catchy för andra gången. (blir fler gånger snart) Det gick riktigt bra, föruton att hon inte gärna gick frammåt när man stog bakom henne.

Kommentarer
Postat av: sofie.blogg.se

vart gjorde du den headern, skulle vara jättetacksam för svar!!!

2011-12-22 @ 11:58:15
URL: http://sofffiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0