Heeelg!

Okej. Länge sän jag uppdaterade. tror jag... I alla fall så har catchy "friskförklarats" och jag ska försöka hinna rida lite nästa vecka. Jag har även fått A på mitt matteprov. Slänger upp en bild på resultatet sen.. Guuud vad glad jag är över det! Jag hade 35 av 37 poäng och alla A poäng. De som hade högst i klassen efter mig (vad jag vet) låg på 29 poäng. alltså är jag typ den enda som satte A på det provet. VICTORY! Jag ska i alla fall plugga massa inför spanska på måndag. Jag tror i och för sig att det kommer gå helt ok men jag är ganska nervös ändå.
Men asså glädjen när man fattar att man ligger bäst till i klassen i matte Oh My God! De är lixom MVG barn hela bunten!
haha jag har typ nästan säkrat högsta betyg i matte nu bara för att det provet är 50 % av hela kursen.
hehe nu har jag skrivit av mig så nu ska jag luta mig tillbaka och äta min choklad från chokladkalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0